میترسم جانم ته بکشد!!!


دنیای من محمد

به بهاران سوگند که تو بر خواهی گشت،من به این معجزه ایمان دارم

 

 

سمی نوشت:

 


من زجر میکشم و با جان کندن دردهایم را می نگارم


دیگران همدردی می کنندُ


به اشتراک میگذارند بی نام و نشانی از من!!!


اشکالی ندارد اصلا شاید به لطفِ همین ها


تو هم جایی دیگر شعر هایم را بخوانی


و از خواندنشان دردت بگیرد


بی خبر از اینکه بدانی

 

تمام ِ این عاشقانه های سوخته


برای توست !!


ولی کاش دنیای مجازی آنقدر پیشرفت می کرد


که می توانستی نامت را که مستتر شده


در خط به خط عاشقانه هایم


ببویی...


اما تا آن روز من همچنان باید با جان کندن


بنویسمت ،تو را که همه ی درد منی...


فقط میترسم جانم ته بکشد


از این همه نوشتن!!!

 



نظرات شما عزیزان:

دختر تنها
ساعت23:03---10 خرداد 1391
همش غم انگیزه...مطمئنم که . .. . گلوش رو بغض می گیره وقتی بخونه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 9 خرداد 1391برچسب:,ساعت 16:35 توسط سمیرا | |


Power By: LoxBlog.Com